women lie, men lie.

Yo Gotti featuring Lil Wayne – Women Lie, Men Lie - Explicit Version
sköööööööööööööööön låt!

Jaha, nu är det fan inte långt kvar! På torsdag slutar jag skolan och då är jag klar UNDERSKÖTERSKA. känns toppen!!! :) måste bara få in alla arbeten ikv! I veckan kommer det bli rätt mkt planering för det är stor fest på lör i strandhuset ;D kommer bli galet nice ! mktmktmkt folk som kommer och firar mig !!
Fyller ju imorgon vettni ;) Så se till att gratta mig !



Imorgon ska jag vakna rätt skapligt, städa och bakaaaa hela dagen innan alla gäster kommer ! eftersom jag bor hemifrån måste alla komma hit, enligt morsan ^^ kommer kännas skumt att vakna ensam på sin födelsedag! :P första gången på 21 år. haha ! Kommer nog inte gå någon nöd på mig int ;)

Var på kurs idag i Hemocue, helt ok. Lite långtråkigt men det gick ;) sedan hade vi praktiskt prov och jag klarade det ;) untz untz ! Efterdet var jag och morsan på Jysk och kolla ut ny bäddmadrass till mig i födelsedagspresent ;) kommer bli en as skön med memory skum ;D hur jävla nice?!

Nu blir det nog lite städning så man slipper göra allting imorgon ;)
annars blir det bara att ta det lugnt ! :)


Puss, Take care!
Johannaa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0