You don't have to be a part of the problem

Ge oss en chans, vi är äldre nu.
Snurra min jord igen för allt vi drömde en gång.
Radion spelar vår sång.



Tankarna om dig kommer aldrig förvinna, aldrig aldrig.
Även hur mycket jag försöker ta bort dom från min hjärna.
Hur kan man ta bort något man egentligen inte vill ta bort, men måste?

Det här kommer bli svårt. Det är svårt, dödssvårt.
Dina blickar går rakt igenom mig.
Känns inte som du ser mig på samma sätt längre.
Jag vet att du inte gör det. Vart tog vi vägen?
Jag tror jag behöver dig, som förut.
dygnet runt, 365 dagar om året.

Är det här slutet för oss?
För jag vet om det fortsätter såhär kommer vi aldrig bli som förut.
fast, kommer vi det överhuvudtaget?
Har aldrig kännt mig så trygg, som hos dig.

You don't have to be a part of the problem, I just need a second chance.

Jag borde lämna dig här och nu.
borde lämna mina tankar kvar i detta inlägg.
Mycket jag borde, men lite som jag egentligen gör.
Jag vill inte tänka på dig, vill sluta drömma om dig.
Snälla, bara gå.
vänd inte tillbaka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0