Trötthetssyndrom?

Ja, det kan man fan undra. Jag är trött på morgonen, under dagen, o kvällen.
När fan ska jag bli pigg? Även om jag g å r till praktiken varje dag = frisk luft
Det tar ändå en halvtimme att gå dit o sen en halvtimme att gå hem.
Jag borde bli piggare på det, men det vettefan.
tycker jag gäspar dygnet runt.

Fast ioförsig, jag sover ju inte speciellt bra i min säng.
vrider och vänder, vaknar hela tiden o somnar om.
är inte ens utvilad när jag vaknar, toppen.

Var tvungen att ta ledigt idag från praktiken, är helt slut i kroppen
och jag m å å å å å s t e plugga, har massor med saker o göra innan skolan
slutar om 3 veckor. tre veckor, helt sjukt.
Sen blir det "sommarlov" i 2 veckor, och sen ska jag jobba heeela sommaren till slutet av Augusti.
hoppas nästan det blir finast väder dom där två veckorna jag är ledig :)

Nu måste jag äta frukost och sen plugga..
jösses. hur f a n ska det här gå?
mina ögon går ju i kors när jag skriver just nu.
hur ska det då gå när jag ska skriva ett stort jävla litteratur arbete på flera flera sidor?
gah, ge mig sommarlov nu!

Men det är väl så, man ska väl kämpa och jobba tills man storknar.
jag har storknat iaf, helt jävla slutkörd.
förstår inte varför?

jag har inga barn, bara mig själv att ta hand om.
behöver inte laga mat om jag inte vill.
behöver inte städa om jag vill, även om jag vill det för blir så jävla stökigt i denna lilla lägenhet.
behöver egentligen ingenting, vissst.. betala hyran & räkningar.
men det blir man väl inte trött av?

jag måste nog åka utomlaaands i två veckor och få överskott av solljus. Det vore ju nått..
Då kanske man är pigg i mer än 2 dagar.
Helt sjukt att man blir så pigg på fredagar egentligen?
när helgen äntligen är här, :P haha



Näe, frukost & plugg.

Take Care,
Johanna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0