They bring me to you

Haft en underbar helg hittils.
Fredagen var det sista dagen på praktiken och jag slutade halv 3:) sköönt. Promenerade hem och hämtade bilen för att sedan åka hem och träffa Christine :) Mysigt som alltid, mkt snack om allt möjligt! Nu är den korven utomlands ><

Sedan blev det lite drunkidrunki när Saara kom hem och vi satt i mitt fönster i solen o lyssna på musik och drack öl :) Mysigt som baara den! Vi gick sedan till voym, men det söööööööööööööög så vi drog till Hörnet och där var det mer drag. Även om jag blev förvånad över hur du beteede dig :S Men men

Hemgång vid halv 2 tiden!

Lördag blev det segis dag med hockey, pizza och bara chill i soffan med dig. Skönt, eftersom jag var så jävla bakis. haha! riktig huvudvärk >< Sedan åkte jag ut till sommarstugan och grillade med Familjen :) mysigt och jävligt gott =)maaat. Sen kom brorsan också :) Åkte hem vid 23 tiden i mörkret. läskigt!

Idag söndag kommer jag nog åka och kolla på när brorsan spelar fotboll i trosa. Men vädret ser inte så lockande ut. Vi får se hur det blir !!:)

Nu ska jag bara ligga och chilla i sängen en stund till :) Sen dusch!


Puss
Take Care,
Johannaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0