proud

Jag är stolt över att jag klarat skolan, :)
1½ år. Fina betyg och jag har en utbildning, en titel.
Jag är bra ibland  :)

Nu är det sommarlov en helg, sen jobba en vecka på förlossningen , sen ledig en vecka .
Efter den veckan börjar jag på schema och jobbar enda till slutet av augusti.
Pengar pengar pengar, äntligen !!


Nu ska jag ta ett välförtjänt varmt bubbelbad med levande ljus. Sen kolla på någon film och sova i min nya tempursäng ^^, lyx jag vet!

Imorgon ska jag på stan med Saara och köpa lite saker till festen på lör ! Fan så jag längtar, ska bli riktigt skoj :) eftersom folk frågar hela tiden om dom får komma :) känns skoj!

Grilla, vattenpipa, kubb, musik, fina människor och sommarnatt <3


In your atmosphere ,

Take Care, 
Johannaaa 



Kommentarer
mamsen

du är alltid bra min söta:)vi är stolta över dig!puss

2010-05-27 @ 21:28:53
Anonym

Tack mamma :) Känns skönt att jag gjorde er stolta denna gång !

2010-05-28 @ 09:21:45
mamsen

vi kommer alltid att vara stolta över dig mitt gull!men skolan gick bättre denna gång:)puss

2010-05-29 @ 21:40:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0