man blir inte förvånad längre..

det här är ju mer än skratt retande, fyfan vad jag mår illa av erat beteende. fyfan, gör man verkligen såhär?
Era svar förvånar mig inte alls längre, ska sluta skriva sms och fråga om vi kan ses, det är ju ett stort skämt . Ska sluta bry mig så förbannad jävla mkt om hur ni mår och vad som händer i era liv. För när man väl KAN träffas pga praktik eller liknande så har ni ALDRIG tid. Börjar tröttna rejält... Ni beteer er som ett par jävla skitungar. VÄX UPP FÖR FAN!!

Jag menar, när fan ska vi kunna umgås allihopa och ha det bra? När fan kan alla barnsliga människor växa upp och betee sig som vuxna människor? Snälla, tänk över hur fan ni beteer er och väx upp. Jag tänker fan då inte stanna allt för länge. Så tänk efter..

Börjar tappa intresse för de mesta när de kommer till att umgås. Det är bara tjafs och ett jävla planerande. Vafan. finns det ingen som kan göra något U T A N att planera 100 dagar i förtid? Vafan, när kommer på iden med att Grilla och dricka några öl är det FAN ingen som vill eller kan eller är med någon som inte tål än. VAFAN! VÄX UPP! Jag blir galen!! massa jävla skit hela tiden, ingenting är som förut längre. ABSOLUT INGENTING.

Bara massor av omogna människor i den här stan som inte kan vara som vuxna människor, fan har ni stannat i utvecklingen eller? man kan ju undra....

på tal om det är det jävligt skönt att praktisera eller jobba , då slipper man alla som inte kan betee sig. Jag gör något vettigt iaf..

Visst, nu låter jag som en bitterfitta men just nu är jag faktiskt irriterad på hur endel "vänner" beteer sig i den här stan. Det är tröttsamt att alltid vara den som är den. Suck...

Ni fick jag ett fint sms från en vän :) ska nog åka till Nävsjön och grilla och bara ha det bra :) fint det där!
Endel vänner lyser upp min vardag. Konstigt nog är dom äldre.. Beror beteende på ålder? verkar som det.

Nu ska jag lyssna på bra musik och göra mig fin!


Take Care,
Johanna


Kommentarer
Malin

Jag hoppas verkligen inte att du menar mig! För jag har förklarat för dig vad jag går igenom och du vet att jag har mycket plugg och extremt mycket jobb!! Jag har ju liksom inte tid att umgås ens med Robin knappt, och då bor vi ändå ihop...

2010-05-16 @ 20:29:18
URL: http://lillastemaliin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0