LOVE GAME'

Det är mycket man borde göra, men varken orkar eller egentligen vill få gjort.
När ska man få den där orken och få saker och ting gjorda? Ni tänker säkert, men det är bara o göra det ! så svårt kan det inte vara. JO, det är just det. fuck! jag vill så gärna. Det är nog dax att ta tag i mitt liv lite mera. Leva för mig själv, och inte för dig.. eller er. Som varken uppskattar det man gör. Inte det minsta.

Idag ska jag jobba på förlossningen, känner mig förväntansfull men nervös. Tänk om jag är den som svimmar och inte pappan. hm, läskigt. Men jag har ätit en stadig lunch, haha inte. Men det kommer nog gå bra ändå. Jag är inte den som är den som sagt. Det kommer gå fint! uppdaterar ikv när jag kommit hem om det var jag eller pappan som svimmade när de lilla miraklet ploppar ut. :)

Jag borde vara hur glad som helst för detta jobb, eller JAG ÄR VÄLDIGT GLAD och tacksam för detta jobb. Jag ska prestera mitt allra bästa så jag kanske får en fast tjänst i slutändan. Det vore ju inte helt fel, Det är något jag drömmer om. Ett fast jobb, och flytta till en efterlängtad tvåa.

Nu blir det The Hills maraton och sen sticka iväg till jobbet :)

Puss, Take Care
Johannaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0