hm...

Ska aldrig mer vara trevlig, den här stan är fan omöjlig.
tänker aldrig mer vara snäll och bjuda till fest och bjuda på gratis käk när inte en jävel äter även när dom sagt att dom ska det.. Det är fint att man som fattig student bjuder på gratis käk, men ingen äter. Toppen, verkligen.
aldrig aldrig aldrig mer. Jag ska sluta vara snäll och trevlig. 
bitterfitta resten av livet. 

 
borde vara tacksam för igår, men vet inte riktigt vad jag känner.
inte fan har jag ett leende på läpparna iaf.
trött, trött på folk.

men är oerhört glad att ni kom , och ni vet vilka ni är <3



Ikv blir det bara chilla, och ta det jävligt lugnt.. sliten som få. ska nog ta tag i några saker som jag borde tagit tag i för väldigt länge sen..


Take Care,
bitterfittan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0