Dreams and Lies.

Ledig idag, men kan knappt hålla ögonen öppna från tröttheten. Skit irriterande att vara såhär trött hela tiden, pollen gör det inte bättre. Får börja ta mina piller igen, även om jag hatar dom. Vill kunna njuta av gröna gräsmattor och fina gröna träd, men nej. Kan inte ens gå över en gräsmatta utan att näsan och ögonen blir knas. Inte roligt alls,men bara att acceptera att denna sommar kommer bli lika förjävlig med pollen som förra.

Inte många dagar kvar nu på praktiken, känns skönt. Även om jag har trivts jätte bra där, fina människor som jobbar där. Kommer nog hålla kontakten med en av dom där =) Hoppas jag! Det märks!
Ska ha praktik hela helgen nu, fram tills måndag. Känns väl sådär,fast ändå skönt. Trött på folket omkring mig som kallar sig mina vänner, sån jävla bullshit. Skitsnack helt enkelt. Vänskap är fan inte att ni hör av er 3 ggr mer månad och frågar om skjuss osv. Det accepterar fan inte jag längre. Trött på erat skitsnack, ni kan bara dra.

Jag klarar mig fan utan er, speciellt dig

nog pratat om det. Orkar inte ens slösa mer energi på att få tillbaka er som vänner, erat val att stöta ut mig. Jag kommer nog inte tillbaka .

Ikv hoppas jag att brorsan kommer och äter middag och kollar på Avatar. Världens finaste film, enligt mig! Någon mer som tycker? : )

Som du sa " du kan inte hålla på såhär hela livet " Nej, det kan jag inte. Det ska jag inte. Det är slut på det nu. eller det var slut på det för länge sen. Mina känslor för dig svalnar mer och mer för varje dag som går. Du kommer snart försvinna helt från mig. Ska bli rätt skönt tror jag. Slippa allt. Tack för att du fått mig att inse att detta är ett stort skämt. En lek, som både har lekt. Från detta har jag lärt mig att det är otroligt skönt att vara ensam, att man blir stark av att vara ensam är en stor sanning. Jag älskar det, jag gör precis vafan jag vill och jag skiter i vad andra tycker. MITT LIV, MINA VAL. Och denna gång hoppas jag du inte lägger dig i.

Nu ska jag städa det sista, börja med maten och sen senare ikv ska jag ta ett bad :) Sköta om mig själv lite. Det kan behövas!


Take Care,
Johannaa





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0