890525

Yeees, idag är det min födeledag och jag blev ett helt år äldre!
Nu är lilla jag 21 år, känns ingen skillnad men älskar att fylla år ;D alla gratulationer och presenter, även om jag börjar gå upp i åldern älskar jag att alla kommer och ger mig presenter ;D har även hört att jag får presenter på festen på lör :D rooooligt!!

Såg även på väderapporten att solen ska komma fram på kvällskvisten vilket gjorde mig dunderglad!! :)

Inatt somna jag svinsent som vanligt, kunde inte alls sova. Låg o smsa med dig som inte heller kunde sova, satte på datorn igen och plugga det sista mitt i natten. Lagom kul! Men nu är det klart =) Har bara ett arbete kvar och den frågan fattar jag iiiiingenting av. >< Somnade sent och vakna tidigt, åkte med mamma och handla lite saker till alla bakverk jag gjort idag, som precis blev klara =) Gjorde två olika kladdkakor,en vanlig och en med mashmellows i, svingott ! Sen gjorde jag en smulpaj med jordgubbar i ;D till det blir det antingen glass eller vaniljs såååås. =) mumma!

Storstädat har jag också gjort, måste ju vara lagom fint när man får främmande :) Nu är det skinande rent och luktar kladdkaka och jordgubbar ! SOMMAR!

Nu ska jag ta det lugnt och vänta på gästerna :)


Tack åter igen för att gratulationer allihopa! , det värmer :)!

Puss,
take Care!
Johannaaa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0