1/5-2010

Hade en underbar dag igår :) Brorsan och Ullis kom och hämtade mig så drog vi och mötte alla andra raggarbilar och ståg på en parkering o vänta på att vi skulle dra till Norrköping på träffen :) Fan så fina bilar det var, jösses! :) Blev riktigt käääääääääär!

Vi drog några varv på stan innan vi åkte ner mot Norrköping, roligt att de va så många som stog o kollade på :) Man fick verkligen sommarkänslor kan jag lova, bra musik, sol och raggarbil. uuuuuuuuunderbart.
plus att jag var med brorsan och ullis :) mys!

Vi började åka ner mot Norpan och sen stannade vi vid tuna motell och möttes upp igen, köpte lite o käka sen drog vi vidare :) Väl i norrköping mötte vi upp alla efter vi hade ätit donken =) Jävligt gott, vi var så hungriga !
När vi kom till mötesplatsen så var de sån jävla kö :D stog o vänta typ 1 timme, inte alls roligt :D men de va underbart väder så bara att le föfan! ;D love it!

vi åkte runt o Norpan och såg massor snyggt folk!;) alla var på superhumör och fulla :D men inte vi, nyktraste raggarna i stan tror ja :D haha, men det hade suttit fint med en kall öl i handen! 
Vi var den i några timmar, sen åkte vi mot nyköping igen :) Mysigt som bara den! hade hela baksätet för mig själv :D MOhaha!

 Efter det så åkte vi o käka pizza och drog hem till brorsan en stund, sen åkte vi vidare med rääggern genom stan några timmar :D mktmkt folk man kände !
Sen kom jag hem vid 12 halv 1 på natten och hade ett leende på läpparna :)
Älskar det här livet, :) puss!




Jävligt dålig kvalite när man laddar upp på bloggen  ><



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0