tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyypiskt

jävligt skoj att min kyl och frys har lagt av totalt, luktade död jävla människa i kylen och jag var tvungen att kasta 7 kassar med mat som hade blitt kass. Jävligt skoj eftersom jag är den som har så jävla mycket pengar. Fan så trött jag blir på att leva i en lägenhet med saker från 1800-talet! Jösses, när fan ska man få fräsha saker?! gaaaah!

Nu får det fan vara nog.
Ge mig en ny och bra KYL OCH FRYS!
med detsamma!

Nu ska jag försöka få bort liklukten i mitt kök, även om jag tror att det är en blandning mellan ost, köttfärs från frysen och massaa annat jävla skit som fanns där .


nu är jag arg.
hej


Kommentarer
mamsen

hjälper inte att bli arg!!!se det från den soliga sidan!!!puss älskar dig

2010-06-29 @ 18:58:14
Anonym

Du är för söt du mamma :) puss älskar dig

2010-06-30 @ 00:10:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0