När alla vänner är som ljus

Ljus som brinner ut, när varje veke bär en knut.
När alla vänner är som ljus, då börjar man tveka att ta nya tag
ensam i värmen, här är jag.
Är jag stark eller svag?

Det spelar ingen roll, det spelar ingen roll det, spelar ingen roll.





Igår jobbade jag för fullt, jobbade mån,tis,ons och igår när jag kom hem var jag helt död. Jag hatar att jag har världens pollen allergi som gör att jag somnar tvärt när jag bara sätter mig ner. Jag har NOLL ork och jag är alltid trött i ögonen i kroppen. Igår orkade jag knappt skriva sms för mina fingrar var helt döda. Hm, medicinen gör det inte bättre heller. Känner mig ännu mer trött. Bra, ännu en till trött och sliten Johanna i sommar .

Satte mig vid datorn när jag kom hem igår men det varade inte länge, mina ögon kunde knappt hållas öppna och jag tänkte att mat kanske skulle göra det bättre. haha, nejdu. kroppen kändes skit tung och jag la mig i sängen vid 20 tiden, skulle kunna somnat på en gång men låg o snacka med dig en stund. även om jag somnade mellan smsen. Jösses, länge sen jag var såhär trött. Jag längtar till vintern. Då all pollen är borta! Men iaf, somnade runt 22 sen sov jag till halv 11. Hm, fortfarande trött. Nu sitter jag hos mamma iaf, ska snart åka och handla för att sen sitta i solen i hamnen med Saara och käka glass :) måste hinna bli lite brun!

Nu ska jag mysa med mumu en stund, för snart kommer mamma! :)

Puss!
Take Care,
Johannaa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0