It's not a dream anymore

Skriver bara in snabbt här nu, har massor och göra !
Fira brorsan, städa , duscha och kanske träffa dig.
Jösses. Dagarna går fort nu för tiden. ojoj!

Har precis slutat andra dagen på jobbet och jag stormtrivs, Har redan sett två förlossningar. En vaginal och ett kejsatsnitt. Helt otroligt, jag är helt fast. Jag tycker det är så himla roligt ! Nu vill jag ÄNNU mer ha egna barn :) Dom små söööta liven !! :)

Blir inget sommarlov för min del, jobbar hela denna vecka och hela nästa. Där var mina " semesterveckor" slut.. jösses. hur ska det här gå? Direkt från skolan till jobb! * Tar ett djupt andetag*  Men men, kämpa kämpa! PENGAR PENGAR!;D
Ska nog kolla på en utomlandsresa i hööst :) Skulle kännas skönt! Minst två veckor! :) mm, solen och bad! Kommer nog inte hinna sola speciellt mkt nu i sommar >< Får vara en vit sliten johanna denna sommar med!

nu blir det dusch, och städa lite. OM jag orkar. hah! mamma kommer döda mig

Men vill bara säga att jag som 21 åring har ett otroligt jobb och kommer få tonvis med erfarenhet! :)
Jag är TOKNÖJD!



- Nej, nu måste jag dra mig !

Just, fick en jätte fin militärklämma av mamma igår, som det står Johanna, undersköterska på! ;) kommer passa fint till dom vit/blåa sjukhuskläderna ! ;D taack mamma!


Heeeeejdå!
Take Care,
Johannaaa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0