Glad midsommar vare ja

Ja, idag är det midsommar om ingen har märkt det. men jag har inte riktigt koll på vad som händer ikv, eftersom jag jobbar hela helgen. Har precis kommit hem från ett kvällspass på GYN, det har gått bra. Inte så mycket patienter vilket är skönt eftersom jag är trött :) men finns ändå massor saker som ska göras.

Imorgon ska jag jobba ett morgonpass, och på söndag kväll igen, denna helg kommer nog gå rätt så fort förhoppningsvis. Försöker och tänka att denna helg inte är så speciell. Visst att jag hade klarat mig att festa med vänner, hade hellre varit med familjen i stugan och druckit öl och sjungit snappsvisor och ätit god mat. men icke, Kunde ha åkt ut nu ikv, men orkar inte riktigt. :( Trött , och ska upp 05.45 inte så lockande då.

Imorgon ska jag även träffa Jenny och Farre, blir nog några öl iaf :) börjar 14 på söndag så det passar perfekt! Ska bli sjukt skoj och träffa Jenny och Farre, länge sen! Iaf farre. Men vi får se vart vi hamnar, men lutar åt att vara hos mig och sen gå ut i hamnen :) Hoppas på fint väder! Även om jag inte uppdaterar om dagarna pga det fina vädret fortsätter folk kika in! Alltid roligt !:) fortsätt med det!

Nu ska jag ta och göra något smaskigt att äta, vitlöksbröd kanske? för att det är midsommar?:)

Hoppas alla får en fin kväll :) Take Care, Johannaa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0