Flickan i en coleporter-sång

Haft en fin helg med familj och brorsan :) åkte massa raggarbil igår kväll och hade svin roligt med brorsan som vanligt! ;) haha! Mktmktmkt fina bilar var det ute och man ville nästan ha allihopa! Massor av trevligt folk ute också:) fin kväll!

Ikv ska jag äta middag med Frida nere i hamnen, kommer bli hur trevligt som helst, inte sett tösen på ett bra tag! kommer finnas mycket och snacka om :) Ville bara checka in och skriva om min helg lite!
I veckan blir det mkt jobb som står på schemat, i helgen ska jag fira frida som tar studenten,  G R A T T I S ! Blir middag och fira henne i hamnen! Tråkigt nog ska jag jobba dagen efter men får ta det lugnt :) kommer bli skoj!



Igår i hamnen, tjockt med folk och massor av snygga bilar. ;D


Nu ska jag fixa det sista och sen ringa Frida ! :)
Hörs, Ta hand om er !
Johannaa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0