Det där med ..

Trötthet, jag är så ofantligt trött i min skalle just nu ^^, skulle kunna sova i hundra miljarder år ;D men icke! Jobbat 6 dagar i sträck och det har varit babyboom på jobbet :) skojsigt! Alla är så sööta!
Idag ska jag, mamma, mormor, syster + becca åka till ikea i Linköping och shoppa lite ! :) kan behövas! Lite nya kläder, saker till lägenheten och så! Sen äta någonstans där det är gott :D haha, man brukar ju inte äta där det är äckliigt men men. You get it!

I'm tired of walking these streets
Everyday stuck on repeat
Just give me something

And I'm playing it out in my mind
Finaly coming alive
I'm going in so.




Ikv blir det grillning (?) det är inge fint väder just nu kan jag säga, klockan är iofs bara 07.19 men det blir nog fint till eftermiddagen! ;)
Nu ska jag göra mig iordning, snart blir det Ikea :) ska bli mys o träffa mormor, saknat henne.

Puss, Ta hand om er
Johannaaa




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0