Jag är hos dig igen'

Dom här dagarna som gått denna vecka har flytit på rätt fint, har varit ledig rätt mycket denna vecka. Det behövdes verkligen. Var nära på att gå in i väggen kändes det som. Men nu är jag ledig fre lör sön vilket ska bli såå skönt :) Ska verkligen ha så roligt jag kan :) förhoppningsvis kommer Alexandra och Oskar hit på lör och vi ska grilla och ha det allmänt jävla bra i solens värme! Jag längtar :)

Ikv har jag varit med Christine och Christian till Jerry, vi blev bjuda på middag och det var gott :) sen spelade vi kubb och jag förlorade ! haha så jävla sämst. >< Skyller på vinden! ;)

Imorgon är det fredag och då får vi se vad som händer , blir kalasande på lör iaf med folk, grillning och öööölande sen krogen! kommer bli göttans i det fina vädret ;D;D


Nu blir det tv och sen sova :) eller något


puss, Take care
Johannaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0