brush it off

det spelar ingen roll hur länge vi är ifrån varandra, dragningskraften mellan oss kommer alltid göra så jorden snurrar två extra varv. Kraften mellan oss gör mig galen, när fan ska den upphöra ?När fan ska vi få en början eller ett slut? Direkt när jag hör ditt namn, något om dig, eller bara vet att du varit på samma ställe som jag någon minut innan. Det gör mig svag, otroligt svag. Sjukligt svag.
På något sätt vet jag inte hur jag ska få dig att antingen krossa mig totalt eller vinna mitt hjärta igen. Det behövs fattas ett beslut. Det kan inte vara något emellan. Ge mig ett svar.. nu

Många gånger har jag fått borta av alla dessa saker du kastat på mig, saker som fått mig att få panik. Borsta bort det, leva vidare . tänka vidare, inte tänka alls. Men senaste tiden kan jag inte längre göra det. Du kommer upp i mina tankar ofta, för ofta. För ofta för att ens kunna hantera det.

dina armar krossar mig, inifrån och ut.
din lukt gör mig svag. Att känna din parfym lukt på någon annan gör mig sjukt jävla svag .
jag måste ha dig.

ge mig dig.
nu..
Det dödar mig att se dig gå längre och längre bort



Det som en gång var det bästa jag visste. Är nu det jag mest hatar.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0