You are so deep into the shit, you can taste the earth

Hittat min skidjacka nu som jag letat efter! Den är så snygg, och vi kommer vara snyggast i backen i åre vecka 8 :D iih, taggad som baaaara den! :) <3 bästa gänget!!



Idag har skolan varit rätt nice, chill med film sista 2 timmarna även om den var lite konstig och jävla vad man höll på och somnade och soffan var såååå oskön. haha :D men nu har man slutat och snart ska man börja tvätta och tack Tilla som bokade tiden när jag var i skolan <3 Snällt av dig!
Justfan, köpte två sjalar idag på stan, rea rea rea! me like ! ena sjalen för 64 kr istället för någonting över hundra ^^, sen den andra på Cubus istället för 149 kr så fick jag den för 34 kr, det är sånt jag blir glad över :D
hahah!

Mamma kommer även förbi och äter mat med mig och håller mig sällskap!! :) Sånt gillas också!

Annars blir det nog lugnt ikväll, imorgon kommer Catrin till staden och då blir jag glad även om vi inte ses fören någon dag efter, jag vet att du är i stan , samma stad ´som jag och det glädjer miiig! :)<3

Nu ska jag ta fram all tvätt, ojoj. mkt är det! mamma kommer få spaader :D Fan vilket bra humör jag är på!!! Livet leker och det kan inte kännas bättre! :D love it! <3


puss, take Care!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0