When you found me'

My only weakness, is knowing your secrets
and holding them close, and hold them tight
I know the way to silently make you
smile with my eyes, when you're trying to fight

Cause when I find you, I'll find me '


_______________________________________
__________________________
__________

Vaknade åter igen med ont i halsen och täpt i nosen som en jag vet inte vad. Börjar seriöst tröttna rätt rejält på det här. Får väl kurera mig mer ordentligt! >< har också en förjävla mensvärk. Jag ska fan ta ut den här jävla pstaven. Den har bara varit jobbig senaste året. usch! >< Ut med skiten!

Idag ska jag och Saara åka till norrköping som vi bestämde här om dagen. Men saken är den, jag slår ihjäl någon om inte bilen startar. Jävla skit bil, nej skoja bara. älskade bil. lova att du startar :D Då blir jag glad! Annars blir det att gå på stan här istället, det är ju inte lika rogivande kan man ju tycka! Samma butiker, samma kläder , samma folk. usch, vill iväg från folket. Så, snälla rara underbara snygga bil, snygga? öhm.. Ah iaf. STARTA SEN! <3

Näe, nu ska jag ta och göra mig iordning och äta frukost för att sedan traska bort till mor min för att gå ner i källaren och leta efter en sak :) Sen ska jag vänta på tills Saara hör av sig :) efter det bär det iväg.. hoppas jag!

och alla som läser det här , håll tummarna att vi inte kommer åka av vägen. gah, nu blev jag nervös haha! Nejfan, det kommer gå galant. jag är ju kung på att köra . höhö

det där är inte ok...

Nej, frukost väntar!

 

Take Care,
J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0