VILA RADA

Oj, såg nu att jag hade 25 läsare igår. undra vilka alla är :) Skoj! om alla dessa 25 kunde kommentera också vore ju skoj! :)

Idag har jag tagit sovmorgon, sov till 12, otroligt skönt! Det behövdes, börjar på och bli sjuk känns det som! :( Känns ju bra nu dagarna innan skolan börjar! Toppen, tack! Får kurera mig massor nu innan tisdag :) Ska inte vara borta en dag från denna termin har jag bestämt mig och jag ska få mvg i alla ämnen , HAH! :) ska nog gå bra eftersom jag låg på VG++ denna termin!

Idag har jag städat bort alla j*vla julsaker och nu vill jag att sommaren ska komma!! :) Sol, bad och grillning varje kväll i sommarstugan! Tänk att åka ut till en ö med massa vänner och bara sola och grilla hela kvällen lång :) åh, mys!


_______________
______
__


Träningen har gått bra denna vecka, även om jag inte kan träna nu pga halsont känns allting så bra :)
allting flyter på! Jag är stolt ! :D

btw, ska jag och Saara återuppliva lite minnen och gå på Billy Talent konserten i februari i stockholm för andra gången! Det var fan den bästa konserten jag någonsin varit på, Det är typ 2 år sen :) Längtar! :)
Fast tror inte jag ska dricka en halv 70is innan denna gången ;) eller kanske.. ;D haha!


Näe, nu ska jag ta och dricka lite te och städa klart !


Take care


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0