Trasig

inte skrivit på ett tag, tappat orken totalt.
plus att en sak fick mig att tappa fokus på 3 sekunder.
vilket jag inte är så jävla happy about. Men livet fortsätter väl...


Helgen har varit helt ok, Fredag så var vi hos chrille och åt mat, spela spel och drack vin. Andreas och Anton kom förbi, jag lagade en potatisgratäng som blev kanoners. och Chrille laga nått döttdjur i pannan. Smakade bara en bit, helt ok. Men fick ont i magen som vanligt..

gott var det iaf, sen åt mig massor av ost och kex. (kände bara hur allt fett ramla tillbaka på mig efter den kvällen , SUCK )


Lördags så åkte vi till Andreas i Oxelösund och drack och spela spel, as roligt :):) Sedan for vi vidare till krogen, tellus och gick in vip. Rätt nice, ingen kö ingen kyla. rakt in, Tackar Tolf! :)

Helt ok på krogen, även om man vart lämnad ett par gånger och man var tvungen att springa efter som ett jävla bihang. mindre skoj! men men.. sen kom på bästisen bubba och vi dansade. skoj!

Chrille drog hem tidigt eftersom han mådde dåligt och jag dansade vidare med Tolf och Andreas. Sen hittade jag sebbe igen och vi drog och käka.  Gott :)


Kan ju inte säga att jag mådde så bra när jag vaknade, usch. Mår som man förtjänar men drack fan inte mkt igår det som är så sjukt. Drack 5 öl bara. hm.. men men. Träning på hög nivå står på schemat i veckan! ojoj, nu ska kroppen inte ha mer alkohol och festligheter på ett tag. Tröttnat totalt på folket, krogen och fylla. >< orkar inte må som en påse skit dagen efter. Det står jag helst över , tack.


Snart ska jag åka till mormor och hälsa på henne, får se vad som händer efter det...
Bli människa igen kanske?
btw, min hand är totalt trashad. brännmärken och rivmärken och allt. ser ut som jag varit i slagsmål med en brud med långa äckliga naglar. Suck , är så sur idag. bläääääääääääääääääääääääääääääää



hejdå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0