Take it off!

OMG ! jag tror jag skulle dö på vägen hem från stan idag. Johanna shopmaniac kom fram idag. På vägen hem hade jag 7 klädpåsar och 2 påsar från systembolaget. Shit... inte ok! Men det förtjänar jag! Så det så! ;D

Imorgon kommer bli så jävla röjj, jag o Saara ska röja sönder Tellus! Köpt så jävla snygga kläder så jag är väldigt nöjd just nu!! :) Men nu är jag svintrött efter ha burit allting och sen sov jag inte speciellt mkt i natt heller för den delen :( Fan om vi inte fixar det här idag... Tänk att något kan ändras så fort . Från bra till dåligt.

nu blir det att städa klart och sen duscha, kan behövas. Shit, man blir fan varm att gå på stan med tonvis med påsar och sen anstränga sig att inte halka. :D pust och stööön!


Plus att jag vill säga att min bästa vän är guld värd, <3 Du vet vem du är. Tack för att du fanns där igår.. verkligen!


Idag avgörs det.... ligga kvar på botten eller resa sig upp och klara detta. det märks! :(
hm. Det känns inte så bra! </3


nu ska jag göra nått vettigt, om jag orkar.


_________________________

__________
_____




Im dancing with tears in my eyes



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0