TAGGAD!





Jag är riktigt riktigt taggad!
imorgon, då börjar mitt nya liv. Jag ska börja träna , och börja träna efter den kropp jag en gång i tiden hade!
Jag ska köra massor av olika roliga pass och gymma med en kompis namn Thessan. Detta kommer gå galant !

Imorgon börjar vi med Aerobics och Core, känns jätte spännande och jag är taggad till tusen!
nu ska allt som jag inte gillar på min kropp bort och jag vill känna mig hälsosam och jag vill vara nöjd med mig själv istället för att sitta inne med ångest över hela min kropp. Jag vill känna mig fin :)

Målet är också att gå ner ca 10 kg till sommaren och att få en fastare kropp. Jag tror jag kommer lyckas, nej vafan  . jag KOMMER lyckas !!! :D positiv inställning... positiv inställning. (Y)



FÖLJ GÄRNA MIN TRÄNING,
Kan jag, kan du! :)



Kommentarer
Anonym

wiiiiiiiiiiii:):):):) sååå kul

2010-01-02 @ 21:58:32
Ellen

Låter braaa du! :D Kämpa på nu för fan, det ska jag iaf göra! Nu jävlar ska vi bli fit for fight!! :D

2010-01-03 @ 02:02:00
URL: http://rocknrolldiva.blogg.se/
Anonym

2010-01-03 @ 14:11:53
Anonym

hahah ja ellen! :D jag ska kämpa på!:D vi ska bli ännu snyggare nu!!;)

2010-01-03 @ 14:12:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0