Skratta eller Gråta?

Ärligt talat vet jag inte vad jag ska göra :D
tror jag skrattar.


Igår var hur mys som helst, snacka skit med Catrin och Malin.
Kändes skönt att få ut sina agressioner lite :D

Catrin åkte hem vid rätt sent och sen satt jag o snacka med en otippad person :D skoj!
Long time no see!

Det blir nog öla ikväll skulle jag tro, eller nått :) skulle inte sitta helt fel ärligt talat.

_______________________
___________
____



Det här med äkta vänskap. Har funderat jävligt mycket på det. Är inte det en vän som alltid finns där i vårt och torrt? Som alltid finns där även hur mycket man strular till det och hur mycket man kan bråka? Det där att alltid kunna lösa problemen tillsammans och kunna bli vänner igen ifall man bråkar. Det är äkta vänskap. Att lova någonting som man sedan alltid kommer hålla och inte bryta. det är äkta vänskap.
Att kunna prata med personen om allt o alla o att man inte bli dömd . Att kunna ringa personen mitt i natten och veta att personen svarar. Det är äkta vänskap. Att vara ifrån varandra i flera månader o sen ses igen, och allting är som vanligt, samma sjuka skämt. Samma skratt, samma kram. Allting är densamma. Det är äkta vänskap.

Men att inte kunna ringa personen för att hon/han slänger någon konstig kommentar, eller att vara osäker på om personen snackar skit om en, eller om personen tar bort kontakten efter första bråket . det är inte äkta vänskap.
Att bli kastad i en skitig vattenpöl för något litet misstag man gjort är fan inte äkta vänskap. För att sen inte försöka fixa det bevisar bara att det inte finns någon att jobba på. Ingen äkta vänskap och ingenting att kämpa för. När man går in helhjärtat själv och inte den andra personen gör detsamma stör mig så fruktansvärt jävla mycket. Man kämpar för att få någonting att funderar för man har så jävla kul tillsammans gör så jävla ont.
Men visst , fine. Man kanske inte var något att kämpa för. Man var väl bara en fis i rymden som man lika gärna kan kasta bort någonstans. & Att lova saker som man inte sen håller, det är F A N inte äkta vänskap.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0