Skallebank och ny telefon :)

Idag åkte jag och Saara ut till elgiganten för att kolla på ny mobil och lite så :) kom hem med en jätte fin LG . Visar bild lite längre ner:) den är as snygg och jätte bra :)

annars har jag inte gjort så mycket idag, tagit det mest lugnt. städat och skruvat ihop en skohylla =) fint vart det!
Ikväll blir det rätt lugnt, kanske träffa någon senare. Se film eller nått.

imorgon är det skola igen och jag mår pyton i mitt huvud :( Måste ha lite mer ipren . gott <3


Helgen kommer bli jätte lugn, inge alkohol denna helg inte. Nej nej! öhm. får se hur länge det håller.  men men ! :D


Nu är det inte långt kvar till åååååre , yeey!



Nu ska jag ta några ipren o vänta på nått ska hända :)
hejssvejs! :)

 


snygg va? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0