SiLLY BOY'

bara väldigt sårad.


Varning för väldigt argt inlägg!

riktigt jävla sårad, det ska du fan ha klart för dig!!!
______________________________________________
_____________________________
_____________
vet inte ens vad jag ska säga tänka eller göra, allting är så jävla fukked up just nu och jag är så förbannad! skulle kunna slå ihjäl någon just nu! FAN!
Ska bli så jävla skönt att komma härifrån, bort från allting som gör mig förbannad i dennan äckliga stad!
Det är så jävla idiotiskt, herregud. blir riktigt jävla sårad! Trodde det här betydde mera än vad det egentligen gjorde. Jag menar, vad fan äre värt?? äre ens värt någonting alls? Är jag bara en fis i rymden som du kan vara med när det passar dig?? Tro mig, jag vet fan vad äkta vänskap är och det är fan inte det här!
Tell me what it is
and it would never be like this
A problem that we have in common
baby tell me what it is
it probably doesn't meen a
piss
will rip my heart apart




it probably doesn't meen a piss?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0