shark! shark! shark!

sitter i skolan just nu och väntar på att systembolaget ska öppna, har adept högt i hörlurarna och alla kollar konstigt på mig. undra varför:P Har dom aldrig sett en modebrud med metal skrålar i hörlurarna? ;D, hah nu ska jag höja lite till. ^^, Vi slutade jävligt tidigt idag, valde bara praktikplats sen slutade vi, soft dag! känner mig lite som en alkis som väntar på att dörrarna ska öppna till glasbanken! :D men fan, man lever bara en gång :) och ikväll kommer bli täääägilitag! eller hur ;)?

Igår såg jag snabba cash, och ärligt talat har jag aldrig sett en bättre film. shit alltså, var helt ställd när vi gick ut från biosalongen. den var så jävla värd,  ojoj :) plus att han är så jävla snygg också!;) det gör bara saken bättre!

Imorgon ska jag träffa J, kommer bli nice . jag vet det! längtar faktiskt väldigt mycket! :)

nu vill jag att klockan ska bli 10, så jag kan traska ner den långa (kortaaaa) biten ner till västerport. Sen hem och städa och invänta folket :) måste välja kläder också, jobbigt ^^, alltid fredagens i-landsproblem. right?



Bara för hon är så jävla snygg.


Take Care,
J


Kommentarer
Ellen

Haha GaGa är alltid snygg! Kvinnan i mitt liv ;)



Ikväll blire röjj satan! :D

2010-01-29 @ 10:26:39
Anonym

haha mitt med. killen också för den delen

hahah! skoj! Jaa, ikväll blir det röjj! hoppas fan mitt spotify börjar fungera bara >< annars blire lite dött haha !:D

2010-01-29 @ 12:31:06
Anonym

eller det är klart det blir röjj även utan musik hahah! eller inte

2010-01-29 @ 12:31:46
Anonym

haha jaa:D hon är galet jävla snygg den kvinnan.. öhm? mannen? ehm.. den är snygg !:D jaa, fan ikväll kommer det bli röjj! looove it !;)

2010-01-29 @ 12:33:09
Anonym

ojojoj, nu blev det något fel :D

2010-01-29 @ 12:33:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0