Paago

Jag håller seriöst på att frysa fingrarna av mig.
det är så jäkla kallt i skolan så jag vet inte vad jag ska ta mig till!!! :(
mina händetr är helt röda, det är f*n inte ok.

__________
______
___



Har sjukvård hela dagen idag , går fin fint men lite långtråkigt ibland.
Igår kom C till mig och vi snackade och han gjorde mig glad igen, tack babe <3 sen kollade vi på sommaren med Göran, alltid lika rolig :D 

- du ser kåt ut
- näe..
- Jo det gör du
- ah.. tack :)


haha! :D

Ikväll ska jag umgås med C, som verkligen gjorde mig på bättre humör :) Nu är jag någotlunda glad igen! Får se vad vi hittar på idag för något, nått skoj ska vi alltid hitt på! =)

Helgen kommer nog bli rätt lugn, hoppas min catrin kommer till nypan så man får röja omkring med henne like old times! <3 Annars blir det bara träning, tvätta och chilla :) mys! <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0