I see your true colors shining thrugh




Jahaa, Idag var den sista dagen på jullovet och jag kan säga att det var varit riktigt skönt att vara ledig ett bra tag. Jag har laddat upp mig riktigt rejält och nu är jag redo att ta tag i studierna igen. Vilket känns helt underbart.. Även om jag håller på och bli sjuk just nu, det suger!! Jag lyckas alltid bli sjuk innan skolan börjar ><

Ikväll har jag inte gjort något speciellt och jag har egentligen ingen lust att blogga . trött på att man skriver massa skit och ändå ingen som kommenterar. hur skoj är det då liksom. suck.

Nu blir det tv och sen sova.. trött.

Och ärligt talat, nu vet jag hur du fungerar.

Take care, J



Kommentarer
pyret

Hej tjejen! Alla är nervösa. Detta är något som man gör en gång i livet och självklart är man nervös för att man inte vet hur det ska kännas och bli. Har du bara förtroende för din läkare och att du känner att du fått all information så är fjärilarna i magen normala.. De försvinner sen när du vaknar upp och känner hur lätt du är i kroppen. Det kommer gå jättebra!



Lycka till!

kram

e

2010-01-13 @ 09:02:25
URL: http://pyret66.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0