I don't believe in much but I believe in you

It's been a tough time for you
But I've never seen you cry
The last time that I saw you
I never got to say goodbye

You're the reason I am living
And to you I owe a lot
And I'm happy for what you've given
You're everything I've got
You're everything I've got

I haven't done much for you
And I'm afraid I never will
Didn't tell you that I'm sorry
For the part of you I killed

You're the reason I am living
And to you I owe a lot
And I'm happy for what you've given
You're everything I've got
You're everything I've got

There were times when I did hate you
And I wished that you were dead
But I tried to valuate you
And see the good in you instead

You're the reason I am living
And to you I owe a lot
And I'm happy for what you've given
You're everything I've got
You're everything I've got

Oh I miss you
I always will
I love you still, brother
Oh I miss you
I always will
I love you still, brother


Dagens träning kommer vara ett styrke pass som kommer kännas rejält idag. ><

Har hunnit ätit en omelett med massor av grönt och det var gott :)


____________________
___________
___






Alltså, saken är den.  Just nu känner jag mest att jag vill flytta härifrån.. Kunna släppa tryggheten i lilla nypan med alla dess konstiga människor. Men ändå bra människor. För när jag kollar på alla idioter som finns i denna stad får det mig bara att vilja vara så j*vla mycket bättre. :) Att aldrig i mitt liv falla ner på deras nivå.

Men att släppa tryggheten från nyköping, familj och vänner får mig att rysa. Vet ej om det är på ett bra eller dåligt sätt. Jag vill härifrån men vart? Och vill jag åka själv? Det tror jag inte... Även om man skulle växa så sjukt mycket i sig själv om man åkte själv och utforskade världen, jobbade lite och bara var. Det skulle vara en sån jädra kick . Men det som saknas just nu är pengar och en jävligt hög självkänsla att klara av det. Det har jag inte just nu. Och ärligt talat, även efter allting som hänt i denna stad och allt man varit med om så tror inte jag att jag är klar att lämna tryggheten riktigt ännu. Kanske om något år. Då vill jag sprida mina vingar, och flyta väldigt långt...!

Min tid kommer, det vet jag.

När man ser på alla andra som bara vågar, som bara åker. Jag är så stolt över dom som vågar.. Det är så jädra coolt . Vill också bara dra.. D R A ! packa väskan och försvinna ett par år. Sen komma hem igen och då kanske stan blivit till något bättre? fast dom chanserna är nog väldigt små.
Det kommer bli så skönt att åka till Åre, även om det är för en vecka så känns det så bra. Att slippa denna stan i en vecka och bara umgås med personer man trivs med. Och åka skidor, det får mig att känna mig fri. När man åker ner för backen i en jädra fart och sen stannar , ( du vet så där snygg som alla gör :D HAHA ) och bara känna snön nudda ansiktet och inse att man bra. JAG ÄR BRA! åh, jag blir glad . jag vill åka nu!


Nu ska jag städa lite, och bara må bra.
Det är en sådan dag idag, när leendet på läpparna inte vill gå bort
och musiken i högtalarna hjälper till, älskade musik.

haha, vilket roligt inlägg.
men jag mår så bra.
då får man skriva sånna här inlägg .



Puss på er som finns där, i vårt och torrt.
ni är värda allt och mycket till.

Btw, jag vill verkligen ha sommar och grillning varje kväll och kvällsdopp
som känns så där underbara. När man vaknar med ett leende på läpparna för solen lyser, det är varmt
man har tunna kläder på sig, håret i en slafsig tofs och allting är så fint. Man somnar med ett leende på läpparna för dagen har varit så mysig och solen lyser fortfarande in lite genom fönstret när man ska sova. När man längtar till nästa dag med mer sol och mysigheter. <3

 



Kommentarer
Ellen

Sött inlägg :D

Jag längtar också till sommaren! Sjukligt mkt, tror denna sommar kommer bli grym! :D

2010-01-05 @ 14:54:35
URL: http://rocknrdolldiva.blogg.se/
Anonym

Jaaa, den kommer bli grym som satan!! :)

2010-01-05 @ 14:56:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0