HAPPY DAY!

idag kommer nog bli en bra dag :) Vaknade med ett leende på läpparna och det sitter fortfarande där!
Gick till mamma & pappa tidigt imorse för att äta frukost och gå ut med min mumu<3  mysiig promenad med massor bus i snön :)

Snart bär det av till skolan för en lektion psykiatri. Den kursen är rätt intressant men de mesta vet man redan ;) Eller vad säger du malin?:P Slutar väl vid halv4 ca idag.. ska försöka gå ner till Choose för att se om dom har rea på mina favorit skor =) Vore inte helt fel du!!

Nu ska jag traska vidare :)


Puss på dig <3


Kommentarer
malin

jag vill också ha en sån här snygg blogg!!!!!!

2010-01-26 @ 09:50:02
URL: http://trasselmaline.blogg.se/
Anonym

har ju sagt att jag ska hjälpa dig ;) men du bjuder ju aldrig hem mig :D HAHA ! <3

2010-01-26 @ 10:24:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0