gaaah

JAG BLIR GALEN SNART ! MIN DATOR + INTERNET SUGER RÖVBALLE  ! ! ! !
jag är arg!

det är fan inte lätt när det är svårt, eller hur?

Råkade prata lite för länge i telefonen i natt och klockan blev helt plötsligt 2 och jag skulle upp om 5 timmar. klantigt av mig! är lite trött nu :) Men samtalet var underbart <3

Idag har jag bara varit med Malin på Tessin och kollat på yrkes EM, fyfan vad tråkigt det var. haha! satt mest och små pratade o skratta med malin. ^^, Sen var det att gå hem igen i snökaoset. Har nog inte sett såhär mycket snö på väldigt länge! :) lite glad blir man men vill ändå ha sommar, typ nu!

Helgen blir nog rätt ok, kanske utgång imorgon men tror fan inte det blir så. Måste spara pengar till åre fan. Men vi får se :) Lördag kommer bli nice, lite hemlig än så länge ;) hih! Söndag blir det filmkväll med Ellie och kanske någon mer !

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::



Bara för att!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0