Det är aldrig riktigt slut

Öhm, igår var en väldigt otippad kväll. Det blev krogen med Ellen, skoj som bara den som vanligt!! Vi hade lite bråttom till krogen så blev rätt snabbt drickande innan vi åkte till krogen. Tolf kom förbi och umgicks innan vi stack till krogen :) Toppen kväll! På krogen så träffade  jag massa skoj folk, till och med Dogge Doggelito. haha  !!! lagom skrattretande ^^, Idag förtjänar man hur man mår. Helvete alltså, mår som en påse skit. ><
Riktigt Riktigt bakis.. inte alls ok.

inatt hände en sak som jag blev lite glad över, fast jag vet inte.
det kommer skapa problem antar jag. Eller nej jag vet.
Men jag vet inte riktigt vad jag ska säga, sånt som händer.
Kan inte riktigt säga att jag är förvånad. som sagt...
det är aldrig riktigt slut. Men jag tänker inte låta det här förstöra någonting :)



Nu ska jag försöka bli människa igen... ska ta ett bad och chilla med musiken i öronen. låter inte helt fel vid detta tillfället. Jag måste se ut som en jag vet inte vad. Crackpundad nyköpingsfjortis. o jag mår likadant.


Händelserik helg med mycket skratt och bra människor.
Vissa saker är jag förvånad över, men en sak hugger mig verkligen i ryggen
vi ska inte behöva det här. Eftersom vi har så skoj.
men vi får låta tiden visa...




nu spricker mitt huvud snart av grannens dunkande.
blir att dyka ner under vattnet en stund.


Take Care,
J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0