Blame it on the pop..rock.. bom bom pow!

Dagen har hittils varit underbar, vaknade i tid och traskade iväg till gymmet och körde en halvtimme på crosstrainern och sen lite nackträning och sen 100 situps. vart en rätt lugn gymvistelse. Tråkigt att inte Thessan kunde vara med :( Tänker på dig stumpan<3

Men känns så underbart att jag själv gick till gymmet och körde även om det var 18 minus och det var väldigt varmt under täcket. Men jag är glad att jag gick upp ! :) Sen traskade jag hem till föräldrarna och käkade frukost och lunch. hjälpte mamma med lite saker! nu är jag hemma igen och får se vad jag ska hitta på :) Dagens lunch blev pasta med någon sås ( inte braaa ) och massor paprika och en burk tonfisk :) mumma!

Jag är så sjukt glad idag , leendet på läpparna vill inte gå bort
Det är nog bara för jag vet att mitt liv bara blir bättre och bättre för varje dag som går:) loooove it!

Om du inte har något för dig, lyssna på den här och njut!
2009 var ett bra år, men 2010 kommer bli bättre!!!! :)


Blame it on the pop.. rock.. bom bom pow ! !



Kommentarer
therese

åh du är så duktig! :D jag villlll verkligen träna nu!!! :(

2010-01-06 @ 16:42:45
Anonym

Jag vill att du ska trääääna!! :( <3

2010-01-07 @ 13:07:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0