Äntligen nöjd!

Nu ska jag inte hålla på och trixa med min blogg något mer på ett tag. Den här var fin :)

Vaknade idag med migrän och feber tror jag, inte helt ok enligt mig. Mår fortfarande pyton och jag vägrar bli sjuk :( Men det är väl dax för mig nu! buhu!

Idag ska jag nog träffa Catrin och bara myyysa . snacka om trevligt! <3 Saknat den spurvlen!
Äta god mat o dricka lite vin kanske, låter inte helt fel.

____________________
________
___


Nu blir det att äta frukost och kolla på lite tv tillsammans med ton av ipren <3 gott!


Puss, take care!


Kommentarer
Sara

Meen du. inte så lite fin heller.. Snälla gulliga underbara du. Hjälp mig. Vill också ha typ nå liknande. Det vore underbart av dig.

Jag förstår inte alls hur man får till de. : /

2010-01-22 @ 18:18:01
URL: http://lijaasall.blogspot.com
Anonym

Haha jag kan hjälpa dig någon dag vännen :) Vi kan snacka om det på msn :) Inte svårt alls ;) Puss

2010-01-22 @ 21:06:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0