Aj Aj Aj!

Vaknade med massor ajaj i halsen i morse, inte direkt det jag hade väntat mig. Jag som skulle träna nu igen, fan.
alltid min jävla tur. Tack!

Idag blir det väldigt lugnt  , ska typ gå och handla frukost. Har ingen mat hemma nästan. Inte ok! jag är hungrig!! :) som alltid. tjockis,javisst!
Ska även förbi Christoffer idag och umgås med honom, får se hur det går :) ska nog inte vaara några problem :) <3

____________
______
__


Bloggen vägrar lägga upp en bild åt mig, laaaaagom irriternade.

btw, börjar bli lite fundersam vart min remiss är till läkaren ang min bröstoperation. hm... har väntat ett bra tag nu! och dom sa att operationen skulle inträffa innan Maj, så jag hoppas dom håller sina ord för jag vill nuuuu! :) lite nervös bara ! hih, det är nog vanligt! Men ändå, AJ! haha! :D men det kommer nog bli så bra så!! :)

Någon som vill följa med och hålla handen? (A)

 

nu ska jag vila lite,

Take Care, J



Kommentarer
malin

ne,det är min jacka du får den inte :P haha

vad fan har du så snygg blogg för??? HJÄLP MIG DÅ!

2010-01-19 @ 10:12:06
URL: http://trasselmaline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0