Vill du rymma med mig ?

 Idag har jag kommit fram till att den här stan har inget kvar till mig. Jag vill bort från den här stan. Jag vill flytta till min dröm stad och arbeta med det jag víll helst. Men motivationen är i botten och jag känner ingen alls lust att ta tag i någonting. Även om halva min dröm kanske går i uppfyllense i sommar. vi får se!

Jag vill bara rymma, rymma bort från allting. Utforska världen, men är för feg. jag vill flytta, men är för feg. shit, ska jag aldrig komma ifrån tryggheten i skitstaden nyköping? Ska man stanna här föralltid? hell no. jag vill bort!
.. och det är snart!

längtar till helgen, då kommer min älskling hem och jag har saknat henne massor. utgång på fredag och sen lugnt resten av helgen.

Hoppas hon blir glad för presenten jag skickat.
<3
Nu ska jag duscha och sen lägga mig och försöka sova även om det inte kommer gå speciellt bra, känner det på mig. och det gör att jag inte längtar tills jag vaknar i morgon bitti och inser att jag ska till skolan och hänga där ett antal timmar innan man ska hem och fortsätta i mitt kök.


Nu ska jag sova, Ta hand om er och varandra!

puss, johannaa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0