Valentine '

Idag är det alla hjärtans dag och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den här dagen. Jag tycker inte alls om den för tillfälllet just för att jag ligger ensam bakis som ett rövhål i en stökig lägenhet. Bra start på den dagen, vill ju hellre ha en snygg kille bredvid mig som gav mig en puss i pannan och sa godmorgon mitt hjärta, gav mig frukost på sängen och en fin liten ros. Som sedan berättar hur mycket han älskar mig och hur fin jag är. Men jag får nöja mig med en ensam lägenhet och ont i skallen och bara massa jävla ångest. Men ah, jag hoppas ni andra får en fin alla hjärtans dag idag iaf :)

Haha, buhu for me, eh!.. who gives a fuck!
Jag får väl skylla mig själv eller nått att jag inte har den där drömmannen bredvid mig just nu, fast jag vet vem du är. men det kommer aldrig bli så. tyvärrr.

typ.

Ska ta tag i pluggandet och städningen när som, är så jäkla trött och har massor ont i ryggen. En massage vore inte helt fel.





















































ps. I love you



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0