The Show Must Go On

Är på strålande humör idag, vet inte varför riktigt !:D Men solen lyser ute och jag har gått en PW idag, känns skit bra :) Har även städat och gjort fin inför  helgen! Toppen!! :) Idag kommer nog bli en mysig dag! Känner det på mig! :) Plus att jag håller tummarna att en viss person ska följa med till tunisien i September!! Skulle vara så jäkla skoj! Har även kollat på utbildning till hösten, blir nog en specialicerad undersköterske utbildning i båstad. verkar toppen intressant!! Hoppas jag får med mig min Malin också!! Snacka om underbar höst! <3

Hade tråkigt, så här kommer lite bilder på mitt hem och lite annat :)


Älskade hund älskar att gräva ner sig i snön !;D snygghund!<3


Jag får seriöst stor lust att hoppa ut från mitt fönster och göra bomben i snön!!! :D


fina väggen !

_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________


Jaha, vad ska man nu hitt på då? :) Börjar bli lite hungrig iofs
käk, mot kööket!


så jävla kul att alla fattar utom du!
det är så jävla logiskt.
men du kanske är trög?
;D haha!


Kommentarer
Sara

fint du har de då. = )

2010-02-05 @ 22:07:54
URL: http://LijaasAll.blogspot.com
Anonym

inte för att man ser så mycket men :) tack ändåå

2010-02-06 @ 12:10:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0