pluggisen

Idag har jag pluggat hela jäkla dagen, stolt som en tupp är jag! ^^,
Igår gick jag och la mig kl 9, det är fan inte normalt. hahah! men ja, jag somnade väl vid 1 kanske . så det vart väl inge bra ändå. Men vart inte speciellt förvånad. Dumma jag som inte jag sova!

Ska ta och städa lite nu och sen får vi se vad som händer, ska ta en dusch också. sköönt! :)

Hm, börjar undra vart mitt brev från kirurgen är. ska det aldrig komma? :( bhuhu

_________________________________
________________
_____


Nej, ta tag i städningen kanske. Har pluggat så jäkla länge och suttit still så nu måste jag göra lite nytta.
och min motivation börjar snart komma fram, vilket jag ska tacka Tolfen för. Han har en helt klockren blogg där han skriver om kost, hälsa och träning. ojoj, man blir galet sugen på att ta tag i träningen!!
Gå in och läs den här och bli motiverad! http://tolfen.blogspot.com/ bra saker står där!

nu ska jag sätta på högsta volym och städa röven av mig. Fan, städa är ju det enda jag håller på med. hm, fått min städmani från morsan?;) kan nog tro det! haha

plus att den här helgen kommer bli så jävla mys! me like!!
long time no see.

Take Care,
Johanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0