mysdag!

För det första, kolla vad jag vaknade till imorse ,
rldens finaste låg och myste på mig.
har saknat det :)






fina du '


Har haft en mysig dag idag med mamma, målat som bara den i köket och det vart riktigt bra! :) vitt och fräsht och fint ! längtar till barbordet kommer dit, den snygga tapeten och väggordet. Kalasbraaa! :)
Håller även på och tvättar för fullt, tvättar precis a l  l t. men snart är det klaart!

Ikväll kommer nog det blir rätt så lugnt, kanske filmkväll och middag. Vi får la se ! något kommer jag nog hitt på! och en sak som jag är så glad över, INGEN jävla söndagsångest. yeees! så jäkla skönt!

Nu ska jag ta och göra nått skoj!

Hörs senare!
Take Care,
J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0