I'ts always the same with you.

Känner mig inte alls på topphumör även om jag fått mitt drömjobb i sommar och allting verkar perfekt. Det är något som får mig att inte le. Undra vad det kan vara ? Jag får nog försöka hitta svaret på den frågan.
Jag tror nog redan jag vet svaret på den frågan. Det är nog Du som får mig att inte le. Jag hatar när det är såhär mellan oss. Det förstör allt för mycket, detta kanske förstörde allting? Tror inte vi kan komma tillbaka som alltid efter denna gång. Det här blev förstort, denna gång kan du inte komma tillbaka och tro att jag ska betee mig som alla andra gånger. Det funkar inte så längre. Du kan inte bara försvinna ett par månader och sen komma tillbaka till mig och tro att allting ska gå på räls igen som det alltid gjort. Det är förstört nu... Jag orkar inte.

Go ahead say it you're leaving
You'll just come back running
And it's always the same.

Jag är så mätt på alla jävla problem som kommit på så kort tid nu, jag mår illa av ditt namn och att du ska vara med henne. Det gör mig så illa, Även om ni bara är polare. Det gör ooont. Som fan, vet inte varför. Jag borde inte känna såhär. Under våran tid som vänner borde jag fan känna dig, UT och IN. Men ärligt talat tror jag fan inte att jag gör det. Känns inte som vi känner varann längre. Fuck it, nu blir det för långt. It's over. Det är nog bäst att vi går skiljda vägar. punkt slut.

__________________________________________________________

_____________________________

________


Igår var jag och saara på ikea och det var så skönt att komma iväg från stan några timmar, skit fint väder på vägen dit och som jag alltid känner dagen innan så kände jag på mig att något hade hänt på e4an. Och ja, min mage hade rätt. När vi kommit halvvägs står det två poliser på vägen och saktar ner folk eftersom en bil från andra sidan har kört över på våran sida och förstört hela räcket mellan vägarna och det låg snö och grejor över hela vägen och jag hatar att min magkänsla alltid har rätt. det är läskigt! Men annars gick det kanon ! När vi väl kommer dit så hittade vi massor fint :) Jag köpte ett nytt tv-rumsbord och ett nytt tv-bord och en rislampa, ljus och lite småplock :) skit fint vart det!!

Och på lördag ska vi äntligen göra klart i köket! kommer bli så himla snyggt! längtar!
Den här lägenheten kommer nog bli fin ändå till slut :) min lilla 40-kvadratare!


Sitter nu och lyssnar på walk the line med johnny cash och jag längtar sååå till sommaren!!
brorsans räggercaar och öl i handen och solen i ögonen. naaaaaaijs! <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0