I gotta feeling!





Väldigt soft dag hittills och jag känner på mig att ikväll kommer bli en braa dag/kväll/natt!
Någon annan som håller med mig?

Nyss kommit hem från skolan, blev en kort dag idag, tacka den/det/hon/han som sitter där uppe eller vad du nu sitter att jag fick sluta tidigare! ;D Bra jävla start på min fredag!
Även om jag var en zooombie imorse som alla andra dagar så kom jag iväg till skolan och känns toppen nu att att jag gick. Stolt !! :)

Ikväll ska det intas lite öl i min kropp. Lite bruds kommer till mig och det blir trevligt ")
Ellen,ida,sandra och kanske malin :) Vi får se helt enkelt!
sen vet jag massor av roligt folk som ska ut, så jag V E T att ikväll kommer bli en toppenkväll!!



<3 <3 <3 <3 <3

Var nere på stan efter skolan och köpte lite småfix, hårspray,puder och alkohol :) Just, ett par leggins köpte jag med. Var nog på tiden, dom gamla är sönder lite här o var. Inte snyggt!

nu ska jag städa lite ( MYCKET ) granna . inte städat på ett tag pga att jag varit för trött. usch, vill bli frisk någongång!

Så, alla som läser! Ha en toppen fin fredag!

dreggel.

Take Care,
johannaa



Kommentarer
Träskhoran

Här har du en riktig man ditt koko;

http://webnews.textalk.com/upload/article/bild/2/296898/998956620fe3de5d3692d43f998fe7b42dd22d57_s.jpg

2010-02-13 @ 15:44:00
Anonym

hahaha, din lilla träskhora ;D du kan ta din fula kille och köra upp honom någonstans, brolle is the shit ;) hahaa, love you <3

2010-02-13 @ 16:06:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0