I dina ögon trivs jag som bääst '

vilken underbar helg, även om den inte har varit speciellt händelserik har den varit så mysig!!
Åt middag hos mamma och pappa i fredags med allihopaa :), åkte hem och myste!
Lördags umgicks jag med mamma hela dagen typ och vi åt god middag och åt chips och dipp :) mummaa!
jag busade massor med älsklingshunden på kvällen och bara mådde braaa!
Idag har jag varit hos mormor hela dagen och fikat och haft det mysigt! Helgen har överhuvudtaget varit superfin och jag älskar att umgås med familjen. <3

Idag ska jag kolla film med bubba tror jag, eller med min bror. Det märks..
Ska nog ta och städa lite nu, det behövs :) Fan vad jag trivs med livet just nu, fasiken vad jag älskar det här.
Äntligen jag som har hand om spakarna och jag gör precis vafan jag vill. Ingen ska någonsin bestämma åt mig igen! Jag är jag, och jag älskar det!!

Boka resan till Tunisien i slutet av nästa vecka också, känns så skönt! komma iväg från sveriket och bara sola,bada,dricka drinkar och shoppa billigt med underbara människor! MYS!

bara känslan av fötterna i den varma sanden får mig att bli varm :)

_____________________________________________________________________


Nu blir det att städa och ha det bra :)

puss på mina vänner



"So tell me now,  if this ain't love then how do we get out?
because I don't know
that's when she said I don't hate you boy
I just want to save you while there's still something left to save
that's when I told her I love you girl
but I'm not the answer to the questions that you still have "



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0