Black n White



< 3

så jävla vackert


Igår var  helt ok, dansade rätt jävla mycket. Träningsvärk 3000. Det blev volym och massa skoj folk, även om jag hatar att gå ut på fredagar så offrade jag mig ^^, ikväll blire lite mer ölinhävning hos mannen i korset. Det blir säkert trevligt, även om jag har skallebank så det skriker om det.

Senare blir det nog utgång till tellus, vi får se helt enkelt . Kanske offrar sig för gänget idag med! ;D
Min lägenhet ser ut som en knarkarkvart för tillfället och jag måste försöka hitta orken att städa för imorgon kommer mina föräldrar. goosh! ;D skoja! ( ifall du läser mamma, så illa är det inte :D HAH )


Ska man ta och käka nått kanske, så man vaknar till liv någon gång dennna dag.


Men ni får ha en svinbra lördag, för det kommer nog jag ha!
även om jag har munsår .. igen. jäääla skit alltså!


p
usspuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0