- fuck it

är jag rätta personen? och när jag frågar dej då bara tittar du ner
men du vet att jag ser rakt igenom ditt spel.
det är då det alltid blir fel, du bara skriker, får spel
du säger det handlar om mej, jag säger det handlar om dej
och varför lyssna på dej, när du aldrig lyssnar på mej?
Vi har nått en återvändsgränd

jag vet precis vad jag sagt och jag gjort, och jag ångrar inte ett skit
om det kändes så gjorde jag det med flit
så du vet hur jag mår, det finns en gräns och den går..

argumenten, du blandar dom, vet knappt vad du svamlar om
har tröttnat på ditt tjat, det är bara ditt liv det handlar om

jag gav dej all min tid, jag gav dej hela mitt liv
helt fritt, utan direktiv, gav hela mitt liv
jag försöker också förstå,

jag litade blint på dina svar när jag frågade i förtroende
och jag frågar mej själv, jag var beroende.
beroende av dej och ditt sätt, ditt vett och etikett
hur du fick mej bli en simpel marionett.

jag var ett spel för gallerierna, och ut i fall att
du behövde vandra helt ensam, berövad på skratt
så skulle jag finnas till hands, för lite glans & romans
ge dej total uppmärksamhet och fylla ditt liv med substans
jag var en drog som du gick på, du fick din kick så
blev fucked up, helt schizo, på allt skit som jag gick på.
du har is i din blick..

en sekund med dej är ett överdrivet slöseri med liv
övergiven, men jag behöver tiden utan ditt jävla prat
du sliter i den sak vi hade, medan jag skiter i den
igen då, jag är inte den rätte, du har själv sett det, så tyst nu!
Du är så söt när du bara drar åt självaste helvete


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0