under samma sol

Trött som bara den just nu, Vet inte varför.
Idag står jobb intervju och jobb på schemat.. jobbar hela helgen.
Hoppas att jobb intervjun går bra och smärtfritt ^^,

Har precis gjort mig iordning och jag ser fortfarande inte frisk ut.. hm :/ Får nog proppa i mig massor av vitaminer och gå ut i solen lite. 
Har varit sjuk en vecka nu, börjar tröttna rejält. Min chef var fortfarande tveksam om jag skulle komma i helgen när hon hörde min hosta i telefonen. Men vi får se, hon ville ju se mig :) Söta chefen.

Jag har bara 1 vecka kvar på schemat på KK, känns både skönt och sorgligt. Har trivts så himla braa, men ska bli skönt med lite semester . det måste jag erkänna! :P


Nu ska jag fixa lite innan jag ska dra iväg till arbetsförmedlingen för intervju, Wish me luck!


Puss, från mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0