No man, No cry


Precis kommit hem från jobbet och är lite trötter fast det vart väldigt lugnt
Blev en förlossning i morse vid 19.16 sen så var det inget mer på det passet :) Allting gick skit bra och jag känner verkligen att jag kan jobbet. Tråkigt nog slutar man om 3 arbetspass. >< Kommer verkligen sakna allihopa och jobbet. Arbetskamraterna är helt fantastiska och jobbet är så roligt.
Men förhoppningsvis har jag fått ett annat jobb som innehåller barn ;) HoppasHoppas :)

Nu ska jag duscha lite och städa, sen kanske trippa hem till familjen. Syster har kommit hem från Sunny Beach och antar att hon är en neger. Aviiiiiis! Vill också vara brun!
<3



Boka gaddtid snarast, jatack :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0